Aaldering ICT

Support

De Servicedesk van Aaldering ICT is het centrale punt voor ondersteuning. Een onderhoudsdossier zorgt ervoor dat de Servicedesk altijd op de hoogte is van de specificaties van uw netwerk en van uw omstandigheden.

Hulp-op-afstand

De medewerkers van de Servicedesk kunnen u op afstand helpen met uw vraag. Ze nemen hiervoor eerst contact met u op. Vervolgens kunt u inloggen voor een sessie via TeamViewer.


Hulp op afstand
Inloggen op TeamViewer

Ticketsysteem

De Servicedesk werkt met een ticketsysteem. De communicatie rond uw klacht of vraag blijft bij elkaar. Het ticket wordt pas gesloten als het probleem naar uw tevredenheid is opgelost. Zo zorgt Aaldering ICT dat uw ICT-omgeving optimaal blijft functioneren.

De ondersteuning van Aaldering ICT:
– Servicedesk met onderhoudsdossier
– Vast tarief voor ondersteuning per telefoon of e-mail
– Heldere afspraken over responstijd en oplossingsgarantie
– Ticketsysteem garandeert volledige afhandeling
– Uitvoer van reparatie en onderhoud op locatie


Servicedesk
Stel uw vraag via ons ticketsysteem

Niveau en overeenkomst

Het door u gewenste serviceniveau wordt vastgelegd in een All-Inclusive beheerovereenkomst. Voor een vast bedrag per maand bent u verzekerd van ondersteuning. Ook onderhoud op locatie wordt door de Servicedesk geregeld.